کتابگردی

شماره دوم ماهنامه موبایلی «هفتک» منتشر شد

شماره دوم ماهنامه موبایلی «هفتک» از سوی آکادمی دکتر علی مصریان منتشر شد.

به گزارش هیرکان هنر به نقل از خبرگزاری مهر، شماره دوم ماهنامه موبایلی «هفتک» از سوی آکادمی دکتر علی مصریان منتشر شد.

در این شماره، موضوعاتی چون برندهای انسان‌محور، ثبات پیام در برندسازی، بازاریابی احساسی، اصول مذاکره، توسعه فردی و رفتارشناسی مشتری مورد توجه قرار گرفته است.

«هفتک» یکی از رسانه‌های محتوایی وابسته به آکادمی دکتر علی مصریان است که در قالبی مختصر و موبایل‌محور به صورت ماهانه منتشر می‌شود. این نشریه در کنار فصلنامه تحلیلی «نویانیوم»، با هدف ترویج دانش کاربردی در حوزه‌های مدیریت، بازاریابی و کسب‌وکار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نسخه دوم این نشریه همزمان با هفتم خرداد ۱۴۰۴ در دسترس قرار گرفته و مطالعه آن از طریق پایگاه رسمی این آکادمی امکان‌پذیر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا