رادیو و تلویزیون
عدم تمایل 56درصد از نسل زد به فیلم و سریال
عدم تمایل 56درصد از نسل زد به فیلم و سریال
به گزارش هیرکان هنر به نقل از فرهنگ آفرینان،حدود ۵۶درصد از نسل زِد و ۴۳درصد از نسل هزاره (متولدین ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۶) محتوای موجود در شبکههای اجتماعی را «قابلدرکتر از فیلمها و سریالهای سنتی» میدانند. سال گذشته پژوهش دیگری نشان داده بود که گوشیهای موبایل هوشمند بیشتر از سایر صفحات نمایش برای دیدن محتوای ویدئویی مورد استفاده قرار میگیرد. «ورایتی» هم براساس آمار «پژوهش کانون سرگرمی» گزارش داده است که گوشیهای موبایل در حال تبدیلشدن به انتخاب اول افراد برای دیدن محتوای ویدیویی است.



